zondag 20 april 2014

WILD middagje in De Twee Spieghels

Geen idee wat ons te wachten staat deze paasmiddag in De Twee Spieghels, alles wat we weten is dat WILD op het programma staat. Blijken dus Tijn Jans (drums) en Hans de Wild (toetsen) te zijn, die een middag lang een mengeling van swingende jazz, straffe blues en bruisende funk ten gehore brengt. Een onverwacht genoegen en het in niet al te grote getale opgekomen publiek geniet met volle teugen en krijgt zelfs nog een toegift!

LINKS:
Hans de Wild
Tijn Jans
De Twee Spieghels

3 opmerkingen:

Unknown zei

Beste Peter,

Mijn naam is Tijn Jans en ik drummer. Ik wilde graag bedanken voor dit kleine berichtje over ons optreden in de Spieghel. Daarmee wil ik dus ook graag zeggen dat het niet Daniel van Dalen is maar dat ik Tijn Jans de drums bespeel. Ik zou dit graag veranderd hebben als dat kan.

Met vriendelijke groet,

Tijn Jans

peter zei

Aangepast hoor!

Unknown zei

Cool dankje wel...